Cordyceps عصاره کمک می کند تا کراتینین بالا پایین 5.2
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

Cordyceps عصاره کمک می کند تا کراتینین بالا پایین 5.2

Cordyceps عصاره یا علف تابستان کرم زمستان، چمن china.Debido بسیار با ارزش ارزش دارویی آن بالا، به طور گسترده ای برای درمان بیماری های مختلف از جمله بیماری renal.Cuando استفاده است سطح کراتینین بیمار 5.2 میلی گرم می رسد / دسی لیتر، عصاره چای Cordyceps عصاره می توانید تعداد زیادی برای این بیماران انجام دهد.

همانطور که می دانیم، کراتینین، اتلاف محصول از بدن از طریق کلیه ها تخلیه شده است، به طوری که تجمع اضافی کراتینین است که معمولا به دلیل عملکرد renal.Si کم است در زمان درمان نشود، تجمع ضایعات می تواند به صدمه به کلیه ها و اندام های دیگر می شود.

Cordyceps عصاره مقوی گیاهان دارویی گیاهی است که ممکن است آسیب کلیوی در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را کاهش می دهد، بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از سموم و مواد زائد از حمله riñones.Una هنگامی که عملکرد کلیه در بیماران کلیوی است است تا حدی بهبود یافته است، کراتینین 5.2 خواهد شد بر این اساس کاهش می یابد.

گذشته از پخش اثر مستقیم را بر عملکرد کلیه، این دارو نیز ممکن است برخی اثرات دیگر برای بیماران با سطح کراتینین بالا به ارمغان بیاورد.

یکی از اولین این است که به تنظیم سیستم ایمنی بدن بیماران. از آنجا که سپرده از مواد مضر در بدن و یا عارضه جانبی برخی از داروها، بیماران کلیوی به طور کلی در معرض خطر ایمنی کم یا infecciones.Cordyceps نه تنها می تواند تعداد سلول های ایمنی را افزایش می دهد، باعث تولید آنتی بادی ها، و تقویت نقش سلول های فاگوسیتوز بلکه عملکرد برخی از سلول های ایمنی را کاهش دهد.

دوم این است که برای بهبود عملکرد قلب. با کاهش عملکرد کلیوی، حمله قلبی بسیار مهم است برای افزایش سلامت قلب در بیماران کلیوی fácilmente.Es. این می تواند گردش خون طبیعی خون تضمین برای کاهش سطح بالای کراتینین.

آخرین است برای سرعت بخشیدن به جریان خون در سراسر بدن است. هنگامی که خون جریان سریع تر، مواد زائد، و کراتینین ممکن است از بدن دفع.

اگر چه بسیاری از این Cordyceps عصاره دارای اثرات ذکر شده در بالا، بیماران باید آن را با هدایت پزشک در línea.De مصرف در غیر این صورت، دوز اشتباه می تواند برخی از عوارض جانبی است.





:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: